Saturday, 13 October 2012

aku mintak maaf... To:Sahabat

assalamualaikum..
hey , nak kongsi cerite dgn korg boleh?
x nk dgr , boleh tutup tab yg bukak blog ni..
ok , back to the title..
Fira rase tersangatlah tgh down..
sbbkan salah paham , Fira da x rpt dgn kwn - kwn ni..
Fira da anggap dieorg mcm abg dah..
tapi tu laa.. salah Fira jugak.. :(
to : Shahrul
( abaikan yg comel tu )
aku bkn pe shahrul..
mse kau mrh - mrh kat bilik seni hari tuu..
kau ade baling brush & brush tu kene aku..
aku pon terlps segale makian & carutan..
so sorry..
lps ni , kite tegor je laa balik..
kite kan adik - beradik..

to : Asyraf
( oops! ni die yg baju oren tuu.. tapi tu die punye belakang )
haa! ni die.. yg baju oren tu laa..
acap , aku mintk maaf ea..
aku mmg sng terpengaruh..
aku betol - betol mintak maaf..

dear stalkers , doakan Fira dpt berbaik + rapat
balik dgn dieorg..
amin...

dan kpd kawan - kawan yg lain ,
aku mintak maaf dari hujong rambot sampai hujong kaki..
i'm so sorry...



No comments:

Post a Comment